160723 przepisów z 542 blogów

Przepisy na:"faza druga"

Sortuj według:
Jajka zapiekane w gniazdk...

Jajka zapiekane w gniazdk...

Sami zdecydujcie, czy to danie sniadaniowe, obiado... ⇖ 23

Krem kakaowo-orzechowy

Krem kakaowo-orzechowy

Kto lubi nutelle? Praktycznie kazdy. Jednak jest o... ⇖ 36

Zupa meksykanska

Zupa meksykanska

Ostra, pozywna, pikantna, ale przede wszystkim - s... ⇖ 62

Salatka szpinakowa z awok...

Salatka szpinakowa z awok...

Kolejny przepis na bombe witaminowa... Pelna zelaz... ⇖ 17

Maczanka krakowska

Maczanka krakowska

Oto polski (a scislej mowiac - krakowski) przodek ... ⇖ 21

Pity pelnoziarniste

Pity pelnoziarniste

Plaskie chlebki, ktore mozna jesc rwac kawalek, lu... ⇖ 22

Szyszki z popcornu

Szyszki z popcornu

Polaczenie slonawego popcornu i slodkich daktyli t... ⇖ 24

Szarpana wieprzowina

Szarpana wieprzowina

Popularny w Stanach dodatek do kanapek, moze teraz... ⇖ 46

Wieprzowina w sosie jablk...

Wieprzowina w sosie jablk...

Miekka, delikatna, krucha i slodka :) Te slowa naj... ⇖ 15

Kapusniak - krem

Kapusniak - krem

Uwielbiam kapusniak. Kiszona kapusta i wedzonka...... ⇖ 16

Salatka jarzynowa z piecz...

Salatka jarzynowa z piecz...

Salatka jarzynowa choc raz goscila na Waszym stole... ⇖ 48

Schab w musztardzie franc...

Schab w musztardzie franc...

Soczyste mieso i niezwykle aromatyczna marynata...... ⇖ 24

Babeczki jogurtowe z owoc...

Babeczki jogurtowe z owoc...

Lato w pelni,wiec polki sklepowe urywaja sie od py... ⇖ 26

Hreczanyki

Hreczanyki

Na poczatku zaintrygowala mnie ich nazwa... Poznie... ⇖ 26

Salatka szpinakowa z sose...

Salatka szpinakowa z sose...

Od wiekow wiadomo, jak zdrowy jest szpinak. Jednak... ⇖ 46

Placki z marchewki

Placki z marchewki

Pomysl na to danie (lub raczej dodatek do obiadu) ... ⇖ 46

Rolada z mielonego miesa

Rolada z mielonego miesa

Cudowne odkrycie!! Jesli znudzily sie Wam tradycyj... ⇖ 49

Pasta twarogowa z porem

Pasta twarogowa z porem

Rewelacyjny dodatek do chleba na cieple, letnie po... ⇖ 38

Granola jablkowa

Granola jablkowa

W sklepach polki uginaja sie od fit mieszanek sn... ⇖ 35

Salatka dwa sery

Salatka dwa sery

Lato w pelni, wiec warto korzystac z tego, co daje... ⇖ 727

Paprykowy tatar ze sledzi...

Paprykowy tatar ze sledzi...

Pomysl na ten przepis podpatrzylam ogladajac jeden... ⇖ 32

Salatka kalafiorowa z rzo...

Salatka kalafiorowa z rzo...

Lekka, swieza, a przede wszystkim - smaczna :) Moi... ⇖ 38

Owsiane brownie z owocami...

Owsiane brownie z owocami...

Chec na cos slodkiego jest czyms naturalnym... Po ... ⇖ 41

Frytki z batatow

Frytki z batatow

Slodkie, chrupiace i niesamowicie pyszne... A do t... ⇖ 39

Salatka z batatem

Salatka z batatem

Kto powiedzial, ze batatow nie mozna uzyc do salat... ⇖ 38

Pasztet z marchewki

Pasztet z marchewki

Idealny na zimno i na cieplo... Lekki, delikatny i... ⇖ 35

Flaki sojowe

Flaki sojowe

Jakos tak sie zlozylo, ze w tym tygodniu zaplanowa... ⇖ 31

Popcornowe kulki mocy

Popcornowe kulki mocy

Wakacje juz dawno sie zaczely, wiec warto pomyslec... ⇖ 37

Gulasz z fasoli

Gulasz z fasoli

Wiekszosci z Nas gulasz kolarzy sie z polaczenia m... ⇖ 59

Koktajl z serka wiejskieg...

Koktajl z serka wiejskieg...

Lekki, smaczny i niesamowicie kremowy... A to wszy... ⇖ 30

Muffinowe cebulaki z maki...

Muffinowe cebulaki z maki...

Polaczenie cebuli i maku jest znane od dawna, a ja... ⇖ 40

Mielone zrazy

Mielone zrazy

Uwielbiam zrazy... Jednak wolowina nie nalezy do t... ⇖ 41

Śledzie w smietanie

Śledzie w smietanie

Prosta, ale jakze smaczna propozycja :) Szczegolni... ⇖ 50

Paluszki pelnoziarniste

Paluszki pelnoziarniste

Przekaski towarzysza Nam czesto... Jednak te doste... ⇖ 53

Chlodnik pomidorowy

Chlodnik pomidorowy

A jesli ktos z Was nie lubi truskawek (malo prawdo... ⇖ 43

Lody truskawkowe

Lody truskawkowe

Żar nadal leje sie z nieba, wiec zostaje w temaci... ⇖ 43

Kotlety mielone z tartym ...

Kotlety mielone z tartym ...

Ten przepis stal sie hitem w mojej rodzinie... Nib... ⇖ 41

Truskawkowa galaretka z p...

Truskawkowa galaretka z p...

Wiem, ze w sklepach mozna kupic galaretki z pianka... ⇖ 40

Bananowo - gruszkowe smoo...

Bananowo - gruszkowe smoo...

Żar leje sie z nieba, wiec nie mam ochoty na ciez... ⇖ 39

Grillowane szparagi w szy...

Grillowane szparagi w szy...

Wiele o nich slyszalam... I o smaku, i o wartosci ... ⇖ 45

Makaron pelnoziarnisty

Makaron pelnoziarnisty

Pora na jakis podstawowy przepis, na ktorym bedzie... ⇖ 46

Koktajl truskawkowy z kas...

Koktajl truskawkowy z kas...

Koktajle sa rewelacyjna przekaska, pelna witamin i... ⇖ 63

Serek truskawkowy

Serek truskawkowy

Sezon na truskawki w pelni, pora wiec zaproponowac... ⇖ 47

Owsiane muffiny jablkowo ...

Owsiane muffiny jablkowo ...

Polaczenie slodkiego z ostrym jest dobrze znane w ... ⇖ 46

Popovers

Popovers

Delikatni chrupiace na zewnatrz, za to miekkie w s... ⇖ 48

Ciasto czekoladowe z owoc...

Ciasto czekoladowe z owoc...

Polaczenie czekolady i owocow stalo sie juz klasyk... ⇖ 57

Placki z cukinii i kaszy ...

Placki z cukinii i kaszy ...

Moga stanowic osobne danie, badz pelnic role dodat... ⇖ 47

Kasza jaglana zapiekana z...

Kasza jaglana zapiekana z...

Potrawa mojego dziecinstwa dostosowana do zasad di... ⇖ 77

Toskanska zupa fasolowa

Toskanska zupa fasolowa

Kocham fasole... Pod kazda postacia ;) A w tym prz... ⇖ 76

Brokuly w miesie mielonym...

Brokuly w miesie mielonym...

Po co zwykle kotlety czy pulpety?? Prawda? Przecie... ⇖ 44

Bulki czosnkowo-ziolowe

Bulki czosnkowo-ziolowe

Pragne Wam przedstawic swoje niedawne odkrycie... ... ⇖ 43

Gofry z maslem orzechowym...

Gofry z maslem orzechowym...

Uwielbiana przez dzieci (i nie tylko) przekaska w ... ⇖ 63

Szynka duszona w soku jab...

Szynka duszona w soku jab...

Co swojskie, to nie sklepowe... :) Soczysta, delik... ⇖ 43

Pikantne bataty ze szpina...

Pikantne bataty ze szpina...

Idealnie sprawdza sie jako samodzielne danie, jak ... ⇖ 42

Banany z czekolada

Banany z czekolada

Tak wiem... Ten deser nie wyglada :( Ale za to, ja... ⇖ 54

Kurczak po zbojnicku

Kurczak po zbojnicku

Mimo, ze panuje sezon na nowalijki dzis proponuje ... ⇖ 104

Chalka pelnoziarnista

Chalka pelnoziarnista

Slodka, miekka, cudowna... Do tego dzem, twarog lu... ⇖ 66

Bulki z karmelizowanymi j...

Bulki z karmelizowanymi j...

Slodkie bulki sa super! Kazdy (albo prawie kazdy) ... ⇖ 47

Zupa krem z ogorkow kiszo...

Zupa krem z ogorkow kiszo...

Juz chyba przyzwyczailam Was do swojego podejscia ... ⇖ 65

Orzechowo-kokosowy popcor...

Orzechowo-kokosowy popcor...

Popcorn znany jest chyba wszystkim... Najczesciej ... ⇖ 46

Schabowe w orzechowej pan...

Schabowe w orzechowej pan...

Kto powiedzial, ze schabowy jest tuczacy i niezdro... ⇖ 51

Zielone smoothie

Zielone smoothie

Nie ukrywam, ze juz na sam widok tego smoothie moj... ⇖ 83

Salatka brokulowa ze slon...

Salatka brokulowa ze slon...

Dzisiejsza propozycja nadaje sie wlasciwie na posi... ⇖ 55

Faszerowane bataty

Faszerowane bataty

Byly juz z nich tosty, zupy, placki, a nawet gnocc... ⇖ 54

Pizza na kapuscianym spod...

Pizza na kapuscianym spod...

Jak juz wiecie, lubie nieszablonowe podejscie z tr... ⇖ 67

Nocne bulki - slonko

Nocne bulki - slonko

Przygotowanie domowego, swiezego pieczywa nie wyma... ⇖ 78

Czekoladowy mus z aquafab...

Czekoladowy mus z aquafab...

Wczoraj byla ciecierzyca, z ktorej warto zachowac ... ⇖ 58

Ciecierzyca z warzywami

Ciecierzyca z warzywami

Wiekszosc z Nas zapewne uwaza, ze najlepszym dodat... ⇖ 57

Uniwersalna pasta pomidor...

Uniwersalna pasta pomidor...

Moze sluzyc jako sos do pizzy, do makaronu, czy te... ⇖ 66

Obwarzanki

Obwarzanki

Zamykam oczy i czuje sie znow, jak dziecko... Taki... ⇖ 62

Pasta jajeczna z twarogie...

Pasta jajeczna z twarogie...

Jesli macie nadmiar jajek, a znudzila sie Wam jaje... ⇖ 66

Lody bananowe

Lody bananowe

Na dworze coraz wiecej slonca... I coraz cieplej..... ⇖ 70

Chleb z ziaren

Chleb z ziaren

Drozdzowe, sodowe i na zakwasie. Takie chleby najc... ⇖ 87

Placki marchewkowo-selero...

Placki marchewkowo-selero...

Przepis powstal przez czysty przypadek. Musialam z... ⇖ 62

Tatar z pomidora

Tatar z pomidora

Ten wolowy znaja chyba wszyscy... Podawalam juz pr... ⇖ 63

Ciasto na pierogi pelnozi...

Ciasto na pierogi pelnozi...

Wiem, ze zblizajace sie Świeta raczej nie nastraj... ⇖ 84

Salatka sledziowa z porem...

Salatka sledziowa z porem...

Dawno nie bylo sledzi., wiec pozwalam sobie przeds... ⇖ 109

Tosty z batatow

Tosty z batatow

Nalezy jesc piec porcji warzyw i owocow dziennie..... ⇖ 63

Jaglane ferrero rocher

Jaglane ferrero rocher

Kazdemu od czasu, do czasu nalezy sie chwila przyj... ⇖ 70

Rwany chlebek czosnkowy

Rwany chlebek czosnkowy

Na sniadanie i kolacje, do obiadu i na impreze. Ch... ⇖ 115

Zupa hamburgerowa

Zupa hamburgerowa

Danie fast-food owe w formie zupy??? Czemu nie!? B... ⇖ 70

Bulki z patelni

Bulki z patelni

Nie masz piekarnika, a marza ci sie czasem cieple,... ⇖ 87

Fit gyros

Fit gyros

Przepisow na salatke gyros jest tyle, ile kucharzy... ⇖ 89

Kanapkowa pasta z surimi

Kanapkowa pasta z surimi

Żeby kanapki nie byly nudne - wymyslono pasty kan... ⇖ 61

Shawarma

Shawarma

Pieczone mieso, szarpane na kawalki... Do tego aro... ⇖ 108

Mus z awokado i pomarancz...

Mus z awokado i pomarancz...

Lubicie ciastka Delicje?? Bo ja tak... Ale ze wzgl... ⇖ 84

Warstwowa salatka z kurcz...

Warstwowa salatka z kurcz...

Idealna na rodzinna impreze, swieta, ale i zwykly ... ⇖ 126

Kotlety mielone z kalafio...

Kotlety mielone z kalafio...

Ten przepis pozwoli cicho przemycic warzywa tym,... ⇖ 86

Herbatniki pelnoziarniste...

Herbatniki pelnoziarniste...

Idealne do porannej, czy tez popoludniowej kawki :... ⇖ 56

Frytki z selera

Frytki z selera

Ziemniaczane frytki znaja wszyscy. Niektorzy pozna... ⇖ 77

Bulki otrebowe

Bulki otrebowe

Zwykla make pszenna zamienialam na pelnoziarnista ... ⇖ 73

Mielonka dojrzewajaca

Mielonka dojrzewajaca

Dojrzewajacy schab, dojrzewajacy boczek, a nawet d... ⇖ 69

Meksykanska potrawka z ku...

Meksykanska potrawka z ku...

Kto chcialby dzis ze mna wybrac sie do Meksyku na ... ⇖ 78

Orzechowy krem z batata

Orzechowy krem z batata

Kolejna odslona mojego ukochanego batata. Tym raze... ⇖ 103

Placki z batatow

Placki z batatow

Pokochalam te slodkie ziemniaczki, choc nasze pier... ⇖ 67

Warstwowy gyros

Warstwowy gyros

Tak, wiem... Przepsisow na ta salatke jest tyle, i... ⇖ 144

Nadziewane buleczki

Nadziewane buleczki

U mnie nadziane sa kielbasa i cebula, ale Wy mozec... ⇖ 66

Łazanki z brokulami

Łazanki z brokulami

Łazanki znam i jadam od dziecka. Jednak w takiej ... ⇖ 65

Paprykarz szczecinski

Paprykarz szczecinski

Znana praktycznie wszystkim... Budzi dwie sprzeczn... ⇖ 990

Proziaki

Proziaki

Proste buleczki-placuszki na sodzie, smazone na pa... ⇖ 74


Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Zapoznaj się również z nasza Polityka Prywatnosci

  
ROZUMIEM