184115 przepisów z 600 blogów
Ciasto   miodowe

Ciasto miodowe

Skladniki:Ciasto:200 g masla2 jajka2 zoltka2... ⇖ 165

Rolada   kukułka

Rolada kukułka

Proste kilku skladnikowe ciasto,przelozone masa... ⇖ 154

Pieczone bataty z...

Pieczone bataty z...

Jak, to mowia w prostocie sila,i tak czesto jest.... ⇖ 147

Tulumba

Tulumba

Male co nieco..Idealne na karnawal ,ale nie... ⇖ 156

Gorąca  nutelka

Gorąca nutelka

Zima, mroz..dobrzy bylo by sie rozgrzac , prawda... ⇖ 177

Owsianka z masłem...

Owsianka z masłem...

Banalnie proste, szybkie i smaczne... ⇖ 185

Jarzynowa zupa krem

Jarzynowa zupa krem

Skladniki:1 srednia cukinia1 czerwona papryka3... ⇖ 161

Ciasto orzeszek

Ciasto orzeszek

Skladniki :1 szklanka cukru5 jajek220 g maki... ⇖ 155

Pierożki z makiem

Pierożki z makiem

Kolejna propozycja na swiateczny stol, tym razem... ⇖ 158

Naleśniki piernikowe

Naleśniki piernikowe

Skladniki:1 szklanka maki pszennej... ⇖ 166

Rogaliki z makiem

Rogaliki z makiem

Z racji ze swieta coraz blizej, przygotowalam... ⇖ 198

Kaczka  z pomarańczą

Kaczka z pomarańczą

Pierwszy w tym roku przepis swiateczny. Jesli mam... ⇖ 172

Sernik z orzechową...

Sernik z orzechową...

Moja propozycja na andrzejkowa impreze. Chociaz... ⇖ 165

Kurczak w sosie z...

Kurczak w sosie z...

Skladniki:ok. 500 g piersi z kurczaka1 mala... ⇖ 164

Placki serowo -...

Placki serowo -...

Skladniki:350 g twarogu poltlustego2 jajka650 g... ⇖ 180

Kotleciki brokułowe z...

Kotleciki brokułowe z...

Dawno nie zagladalam na bloga. Oczywiscie gotuje... ⇖ 151

Curry z batatów

Curry z batatów

Skladniki:700 g batatowpuszka pomidorow... ⇖ 148

Budyń czekoladowy ,...

Budyń czekoladowy ,...

Moj ulubiony, czekoladowy. Dobrze smakuje sam,... ⇖ 167

Batony czekoladowe ,...

Batony czekoladowe ,...

Skladniki:95 g sliwek suszonychHelio 1 lyzka... ⇖ 139

Sernik z rodzynkami

Sernik z rodzynkami

Weekend i po weekendzie , ja na szczescie jak... ⇖ 100

Lody z czarnego sezamu

Lody z czarnego sezamu

Loda? Ja nigdy nie odmowie...nie wazne czy lato... ⇖ 144

Smoothie bowl

Smoothie bowl

Kolorowe ,zdrowe i smaczne..do tego proste. Takie... ⇖ 112

Łosoś z patelni

Łosoś z patelni

Skladniki:ok. 450 g. lososia (filet)2 lyzki soku... ⇖ 102

Paluszki serowe w sezamie

Paluszki serowe w sezamie

Slony ser, chrupiacy sezam i miod...Uwielbiam... ⇖ 153

Zapiekanka z fasolką...

Zapiekanka z fasolką...

Zapiekanki, to jedna z ulubionych potraw mojej... ⇖ 103

Ciasto orzechowe ze ...

Ciasto orzechowe ze ...

Skladniki:Ciasto:jajko3/4 szklanki mleka170 g... ⇖ 133

Makaron ryżowy z...

Makaron ryżowy z...

Ostatnio malo kiedy zagladam na bloga, po... ⇖ 156

Rajma masala

Rajma masala

Skladniki:1 puszka czerwonej fasoli2-3 sredni... ⇖ 149

Kinder country

Kinder country

Batony kinder zna kazdy zna i pewnie wiekszosci... ⇖ 123

Drożdżówki z owocami...

Drożdżówki z owocami...

Drozdzowych wypiekow ciag dalszy, sa kolejne... ⇖ 114

Ciasto z borówkami

Ciasto z borówkami

Skladniki:Kruszonka:4 lyzki maslaok. 3/4 lyzeczki... ⇖ 127

Bułeczki z jagodami

Bułeczki z jagodami

Mieciutkie, puszyste, pelne owocow..i swiat moze... ⇖ 124

Chleb na suchych...

Chleb na suchych...

Nikt nie oprze sie swiezemu chlebkowi. Najlepsze... ⇖ 159

Kotlety z indyka z...

Kotlety z indyka z...

Skladniki:1 szklanka pankook. 1/4 szklanki... ⇖ 119

Żółty koktajl i...

Żółty koktajl i...

Woda..no tak kazdy wie,ze bez wody nie ma zycia,... ⇖ 102

Ciasto z czerwonej...

Ciasto z czerwonej...

Mega proste, mega smaczne i w dodatku... ⇖ 119

Chicken burger

Chicken burger

Malo kiedy,ale jednak sie zdarza..od czasu do... ⇖ 134

Szybka szarlotka

Szybka szarlotka

Szybkie i proste takie ciasta lubimy... ⇖ 100

Ciasto morelowe z nutką...

Ciasto morelowe z nutką...

Skladniki:3 jajka4 lyzki soku z pomaranczy1/2... ⇖ 124

Murzynek z bakaliami i...

Murzynek z bakaliami i...

Proste, male...slodkie co nieco w sam raz na... ⇖ 142

Smoothie bananowe z...

Smoothie bananowe z...

Takie proste, a takie smaczne. Uwielbiam... ⇖ 98

Placuszki na białkach ,...

Placuszki na białkach ,...

Skladniki:3 bialka1/2 banana lub jeden maly1... ⇖ 124

Revani

Revani

Uwielbiam slodkosci, a jesli chodzi o desery... ⇖ 124

Proste ciasto czekoladowe

Proste ciasto czekoladowe

Nie macie czasu, albo checi stac w kuchni..ale... ⇖ 127

Suflet malinowy

Suflet malinowy

Uwielbiam lato. Oczywiscie dlatego,ze jest... ⇖ 133

Gofry chrupiące

Gofry chrupiące

Jaki deser najbardziej kojarzy Wam sie z... ⇖ 166

Tagliatelle z cukinii

Tagliatelle z cukinii

Skladniki:nieduza cukinia2 garscie pomidorkow... ⇖ 131

Kremowy sernik...

Kremowy sernik...

Czekoladowy..kremowy..prosty w przygotowaniu taki... ⇖ 145

Makaron z kurczakiem i...

Makaron z kurczakiem i...

Skladniki:peczek zielonych szparagow400 g... ⇖ 124

Lody mars

Lody mars

Skladniki:600 ml kremowki3 batony marsgarsc... ⇖ 110

Placki z puree jabłkowym

Placki z puree jabłkowym

Najlepsze sniadania,to te na slodko. Od... ⇖ 121

Brzoskwiniowiec

Brzoskwiniowiec

Proste i smaczne ciacho, chyba jedno z ciast,... ⇖ 120

Lody bananowe

Lody bananowe

Skladniki:2 banany1 szklanka mleka2 lyzki masla... ⇖ 100

Chłodnik owocowy

Chłodnik owocowy

Ciekawa jestem czy lubicie obiady na slodko..u... ⇖ 130

Ciasto czekoladowe na...

Ciasto czekoladowe na...

Przyznam sie,ze jestem strasznym lasuchem. Przede... ⇖ 131

Omlet z cukinią

Omlet z cukinią

Skladniki:4 jajkaok. 800 g cukinii2... ⇖ 110

Baghrir, marokańskie...

Baghrir, marokańskie...

Pyszne, mieciutkie, puchate. Takie sa baghrir,... ⇖ 112

Gofry z puree jabłkowym

Gofry z puree jabłkowym

Na moim profilu na FB wspomnialam juz o... ⇖ 128

Sałatka  lekka

Sałatka lekka

Skladniki:ok. 200 g pomidorkow... ⇖ 116

Dżem truskawkowy

Dżem truskawkowy

Skladniki:700 g truskawek700 g cukru zelujacego3... ⇖ 105

Sałatka  na wypasie

Sałatka na wypasie

Salatka na wypasie, dlaczego? Jest w niech chyba... ⇖ 102

Babeczki z coca colą

Babeczki z coca colą

Juz dawnooo nie robilam babeczek,a ze chcialo mi... ⇖ 114

Ryż z kurczakiem i...

Ryż z kurczakiem i...

Skladniki:piers z kurczakaok. 1 szklanka... ⇖ 111

Ciasto serowe z...

Ciasto serowe z...

Za namowa mlodego zrobilam pierwsze ciasto z... ⇖ 139

Placki wiosenne (ze...

Placki wiosenne (ze...

Idealne placuszki na sniadanie, przekaske czy... ⇖ 119

Makaron z pesto z awokado

Makaron z pesto z awokado

Skladniki:2 awokado2 zabki czosnku2 lyzki soku z... ⇖ 125

Kokosowa jaglanka

Kokosowa jaglanka

Pyszne, zdrowe i sycace sniadanie.Skladniki:1... ⇖ 129

Serniczek z biszkoptami...

Serniczek z biszkoptami...

Prosty, pyszny a do tego bez pieczenia. Idealny... ⇖ 116

Pudding kakaowy,wegański

Pudding kakaowy,wegański

To pierwszy post od prawie 2 miesiecy ! W koncu... ⇖ 132

Fish and chips

Fish and chips

Skladniki:500 g filetow z dorsza1/4 szklanki maki... ⇖ 107

Kurczak w sosie...

Kurczak w sosie...

Prosty, smaczny pomysl na rodzinny obiad. U mnie... ⇖ 105

Żurek

Żurek

Skladniki:ok. 200 g wedzonego boczku200 g bialej... ⇖ 134

Jajka w majonezie

Jajka w majonezie

Dluzszy czas mnie nie bylo, wracam i wpisy... ⇖ 137

Babka kukułka

Babka kukułka

Świeta za pasem, lista zrobiona?U mnie wiele sie... ⇖ 171

Polędwiczki w sosie...

Polędwiczki w sosie...

Skladniki:500 g poledwiczki wieprzowejsolpieprz2... ⇖ 97

Kajmaczki z czekoladą

Kajmaczki z czekoladą

Moja kolejna swiateczna propozycja. Ciasteczka.... ⇖ 105

Keks staropolski

Keks staropolski

To juz kolejny wpis swiateczny. Tym razem na... ⇖ 144

Klopsiki w sosie...

Klopsiki w sosie...

Skladniki:ok. 1 kg miesa mielonego u mnie z... ⇖ 107

Babeczki z chleba...

Babeczki z chleba...

To juz czas na pierwszy przepis typowo... ⇖ 133

Omlet z jabłkiem

Omlet z jabłkiem

Jesli sniadanie, to na slodko. Oczywiscie nie... ⇖ 129

Pierś z kurczaka z...

Pierś z kurczaka z...

Skladniki:500 g piersi z kurczaka1 nieduzy... ⇖ 109

Bananowiec z galaretką

Bananowiec z galaretką

Zastanawialam sie co zrobic dobrego na weekend.... ⇖ 136

Ryba w migdałach

Ryba w migdałach

Kolejny przepis na rybe na blogu. Wiem,ze jest... ⇖ 103

Jabłecznik

Jabłecznik

Skladniki:250 g masla200 g cukru pudru400 g maki... ⇖ 113

Wafle z masą orzechową

Wafle z masą orzechową

Najprostszy i najbardziej lubiany deser,... ⇖ 171

Tosty z chałki

Tosty z chałki

Skladniki:10 kromek chalki2 jajka40 g cukru1/2... ⇖ 125

Surówka z kapusty

Surówka z kapusty

To chyba najczesciej robiona surowka w moim domu,... ⇖ 107

Walentynkowa rolada ...

Walentynkowa rolada ...

Juz w ta srode Walentynki. Jedni obchodza, drudzy... ⇖ 110

Pałki z kurczaka z...

Pałki z kurczaka z...

Skladniki:8 palek z kurczakacebula2 zabki... ⇖ 122

Oponki serowe

Oponki serowe

Tradycyjne oponki serowe. Najlepiej smakuja... ⇖ 133

Gulasz z parówek z...

Gulasz z parówek z...

Skladniki:puszka czerwonej fasoli200 g fasoli... ⇖ 119

Tort kawowo pomarańczowy

Tort kawowo pomarańczowy

Tydzien temu... no poltora mialam urodziny..Ehh... ⇖ 113

Zapiekanka z brokułem

Zapiekanka z brokułem

Dawno nie bylo u nas zapiekanki. Chlopaki chcieli... ⇖ 106

Zupa grzybowa

Zupa grzybowa

Ubiegly rok, niestety nie byl najlepszy jesli... ⇖ 136

Deser czekoladowy na...

Deser czekoladowy na...

Skladniki:Krem czekoladowy:6 zoltek4 lyzki cukru1... ⇖ 129

Zupa krem z buraka

Zupa krem z buraka

Ulubiona zupa mojej rodziny? Ogolnie lubia... ⇖ 121

Naleśniki bolognese

Naleśniki bolognese

Skladniki:Ciasto:2 jajka1 1/2 szklanki wody1 1/2... ⇖ 119

Zeppole , włoskie...

Zeppole , włoskie...

Karnawal bez paczkow ? Ooo nie ! Przynajmniej u... ⇖ 102

Sernik na zimno z...

Sernik na zimno z...

Czekolada...sernik..to polaczenie idealne.... ⇖ 103

Sałatka warstwowa z...

Sałatka warstwowa z...

Skladniki:150 g salaty rzymskiej5 jajek... ⇖ 128


Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Zapoznaj się również z nasza Polityka Prywatnosci

  
ROZUMIEM